تقدیر از خیرین رزمایش کمک‌های مؤمنانه در گناوه

به همت بسیج اصناف سپاه انصار الحسین (ع) وبا همکاری دفتر امام جمعه این شهرستان از تعدادی از خیرین کنک‌های مومنانه تقدیر شد
کد خبر: ۹۳۰۲۸۸۹
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، امام جمعه گناوه دراین ایین گفت:: در طول نزدیک به ده ماه از حضور بیماری منحوس کرونا، مردم و خیرین شهرستان گناوه با اهداء کمک‌های خود به نیازمندان به زیبایی درخشیده اند.
حجت الاسلام سید هادی رکنی حسینی افزود:در طول این دوران  بار دیگر میزبان نوعدوستی و مهربانی  شما خیرین بوده ایم

وی افزود:در طول این چندماه  همشهریان نیکوکار با  اکرام و انفاق خود حماسه‌ای دیگر از جنس کرامت و مهرورزی آفریدند و با دستان گشاده و روی باز خویش مهربانی و نوعدوستی را به دیگران آموختند.
وی بیان داشت: خیرین در گناوه چه در دوران دفاع مقدس و چه در این دوران پیشتاز بوده اند و این حماسه هاوایثار‌ها در تاریخ ماندگار می‌باشد.
فرمانده سپاه انصار الحسین گناوه نیز با تقدیر از شکوه حضور خیرین در عرصه‌های ایثار و کمک به نیازمندان گفت:: انجام این کار‌های خیر و کمک به رفع مشکلات از برترین وبهترین کار‌ها می‌باشد.
سرهنگ پاسدار شهسوار حاجی پور  با اشاره به اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی گفت:: با توجه به اینکه اکنون تمرکز برروی کنترول ویروس می‌باشد، اقدام هرخانه یک پایگاه سلامت را اقدامی بسیار خوب در جهت کمک به رفع و کنترل کرونا دانست.
وی از خیرین خواست با توجه به نیاز اجرای طرح شهید سلیمانی در محله‌های شهر وکمک خیرین در اجرای بهتر ان لذا خیرین شهرستان در این ایام تا رفع کامل این بیماری منحوس  همجنان فعال باشند.
سید غلام حسین موسوی مسئول بسیج اصناف گناوه گفت:: خیرین شهزستان از بدو ورود این بیماری کمک‌های بسباز خوبی به نیازمندان، بیمارستان‌ها و مجریان مبارزه با طرح کنتل کرونا داشته اند
انتهای پیام/
ارسال نظرات